APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Friday 16 March 2012

LIFESTYLE: Love Bite Ketahui Bahayanya




Dalam Islam.. Kita Dilarang Sesama Sekali Untuk Bercumbuan Antara Pasangan Masing-masing.. Disebabkan Zaman Dah Moden.. Makin Ramai Yang Masih Leka! Dan Tidak Pedulikan Langsung Tentang Larangan Allah S.W.T. Malah Sekarang Banyak Kes-kes Yang Melibatkan Percintaan.. Rogol.. Bunuh Diri.. Dan Sebagainya..

Menurut Daily Mail, seorang wanita berusia 44 tahun telah lumpuh selepas terkena serangan sakit jantung akibat daripada lovebite yang di lakukan oleh kekasihnya. Wanita itu (nama tidak dinyatakan) dimasukkan ke sebuah hospital di Auckland apabila mendapati dia tidak mampu menggerakkan tangan kirinya selepas kejadian itu.

Pada mulanya, para doktor mengesyaki wanita itu telah terkena serangan sakit jantung. Walaupun mereka tidak mengetahui punca sebenar penyakit wanita itu pada awalnya. Mereka kemudiannya, memeriksa wanita itu dan menjumpai kesan lovebite dibadannya. Dan dari kesan lovebite tu, mereka dapat tahu apa punca serangan sakit jantung tersebut.

Sebenarnya lovebite yang terhasil tu, menyebabkan pembuluh darah rosak dan mengakibatkan pembentukan darah beku. Darah yang telah beku tadi mengalir ke jantung dan boleh menyebabkan strok!



LIFESTYLE: Love Bite Ketahui Bahayanya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...