APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Monday 31 October 2011

Senarai Forum Terbest di Malaysia

Forum komuniti adalah salah satu penggunaan internet yang semakin popular selain daripada rangkaian sosial. Forum komuniti adalah tempat di mana satu perbincangan tentang sesuatu topik  secara maya dilakukan di internet

Di sini disenaraikan 25 forum komuniti internet pelbagai topik yang boleh anda sertai mengikut bidang kesukaan anda. Ada yang umum, perbincangan gadget internet, grafik, multimedia, pengaturcaraan, automotif dan macam-macam lagi. Anda pilih je yang mana anda suka.
Forum Aktif (setiap hari akan ada post yang baru)
Forum macam ni yang bestnya ramai orang lawat setiap hari. Setiap hari ada je orang buat post baru.Kalau join forum macam ni anda akan dapat banyak kenalan baru online.


Forum Pasif (masih mempunyai bilangan post yang tinggi tapi kekerapan post baru jarang)
Tidak bermakna forum tu pasif, ia tidak aktif. Pasif di sini bermaksud forum tu pembaca ramai, tapi tukang post tu kurang. Kadang-kadang berhari atau berminggu-minggu baru ada orang buat post baru.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...