APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Tuesday 25 October 2011

Apo Dah Jadi: Trend Menindik Mata [gambar]

"Iya betol"...begitulah jawapan penyelesaian kepada persoalan yang tersembur dari mulut korang. Kalo ader yang tengah makan kuih raya yang masih berbaki tue, maka dengan serpih2 kuih tu skali diletuskan dari batang leher korang..

Trend menindik mata ni telah 'membiak' dengan sewenang wenangnya sebab ader makhluk yang menginap kat  planet ke 3 dlam sistem suria nie yang terus menerus buat permintaan.


Dulu masa zaman2 lampau, aku dengar orang tindik telinga jer. Lebih2 lagi time rayer, maka ramailah penindik2 yang tumbuh bagaikan cendawan bertandang dari rumah ke rumah...termasuklah rumah jiran korang...kalo ader

Lepas tu mucul trend tundik lidah, pusat, bibir dan segala jenis bagi organ dan bahagian badan yang tak leh disebutkan disini. Kang sebut korang cakap aku lucah lak...

Berbalik pasal trend tindik mata nim, penindik ni guna satu permata kecil dan implan kan kat mata. Ianya satu perhiasan khas dengan diameter 3.5 mm.Prosedur nak implan benda nie kurang2nya membuang masa selama 15 minit.dengan menkedarah kos sebanyak RM 1800-RM3600. Sungguh bergaya

psttttttt ader member aku nak buat tindik mata jadi cam ni

aiyoooo dah tereffect ngan anime

p/s Saya memohon maaf jika artikel ini merobekkan hati, mengguriskan sesetengah pihak. tiada niat untuk melakukan perkara yang ditaip guna keyboard nih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...