APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Saturday 10 December 2011

APO DAH JADI WTF:Lelaki Selamatkan Wanita Daripada Dirogol Dituduh Mengendap Pulak

Xioa Huang, seorang lelaki yang berniat baik untuk menyelamatkan jirannya daripada santapan batin seorang perogol telah mendapatkan ganjaran yang lumayan. Wahhh bangganya kan, Dah la menyelamatkan orang pastu dapat ganjaran yang lumayan lagi. Cehhh...gila!!!. Ganjaran nya.. Korang nak tau???

Dia mendapat ganjaran berupa paras tuduhan daripada wanita yang diselamatkannya. WTF...Makhluk ini bernama Zeng Li telah dirompak dan cubaan dirogol oleh seorang mamat lelaki(nama pun mamat konpem la lelaki) yang berpura pura  mahu menyewa bilik dirumahnya.

Xioa Huang yang tengah layan syok waktu tue menyedari sesuatu yang pelik pada keadaan rumah Zeng Li lalu menjalankan misi menyiasar. Tanjat boboi!!!! tengok jirannya itu sedang melalui detik cemas cemus lalu memaklumkan kepada jiran lain supaya menelefon polis.

Xioa Huang bersama penduduk lain mengepung kawsan tersebut untuk 'menyambut' si perogol dan akhirnya ditangkap oleh pihak polis. Yang tak bestnyer, Zeng Li bukannya nak ucap terima kasih atupun belanja asikrim satu, malah buat tuduhan bahawa Xioa Huang telah skodeng nya . WTF skali lagi... Baik sangatkan... GILA!!!



smack

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...