APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Wednesday 21 December 2011

Naper Orang Laki Susah Nak Dengar Perempuan Kentut??

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Kenaper orang lelaki susah sangat nak dengar perempuan kentut???..Muah3 soklan itu mungkin agak ridiculous  giler..  Aper nie lucah sangat nie...Sebenarnya ader betol gak soklan nie. Ramai budak laki tertanya tanya gak...tapi malu nak tanya direct kat pompuan. Silap2 leh dapt roti tempayan dengan pembuat roti tue sklai kat muka diorang.

Kalo budak laki yelah, korang tau sendiri kan. Main lepas jer kat maner... Ops sesetengah jer taw. Tapi kalo yang main lepas jew,  Aku ader member kat rumah sewa,(namanya dirahsiakan), suka kentut. Sana sini kentut...adoi tak tahan aku... aku tengok dia tak kisah, aku pun aper lagi main lepas gak kentut. Nak gak aku letak lighter berhampiran kawasan gas..maner tau kuar api ker kan.. Muah jahat malaun rancangan ni


Yang paling best ader gak sambil berjalan jalan dalam rumah, kentut dia dia dilepaskan secara haram lagi radioaktifnya. PRETTTTTT, panjang macam kerete buat drift...


Hulamak...segala bau ader, bau najis, petai, sambal belacan, neslo. Yang makan ayam kfc leh kantoi masa nim. He3...kalo jenis kentut kepit ader la tetinggal secebis tinja yang cair kat sluar dalam tue. Kan dah kene basuh balik. Ader yang kaya...pakai buang.

Okey berbalik pada tajuk dan soklan... Ader saper2 leh bantu.... Muah3...sporting lah kan. Tapi bagi aku kita semua manusia dan akan melakukan proses yang semulajadi itu kan.

Harap jangan ader yang marah yer...cheer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...