APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Wednesday 21 December 2011

LOL Pak Ono: Minumlah Minyak Baru Ko Tau (video)

Muah3...Pok Ono oh Pak Ono...kenapakah jadi macam ini?. Sedang godek2 internet yang tanpa sempadan nie. Aku terjumpa satu video best. Aper?? Best Ker?

Lagu Doraemon...tapi telah ditulis sarikatanya mengikut halwa telinga bahasa melayu...Lawak nak mampus... Aku gelak tak ingat... Eh Apa yang aku tulis tadi dah tak ingat.. Hah betol tak ingat dah...

Sakit Pak Ono saya nak hidu...minum la minyak baru ko tau....ayat nie paling tak leh blah dengan itonasi sorenya yang tercekit batang kelapa..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...