APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Saturday 17 December 2011

LIFESTYLE: Wanita Hanya Boleh Simpan Rahsia Selama 32 Minit Sahaja???

Wanita/perempuan telah dilahirkan dengan satu anugerah dan berperasaan untk bergosip dan hanya boleh bertahan simpan rahsia untuk 32 minit sahaja, before spilling the beans, satu kajian telah mengesahkkanya.

Menurut kajian oleh salon rawatan muka jenama Simple, seramai 3 ribu wanita telah, 1 daripada 10 daripada mereka mengakui tidak mampu untk menyimpan rahsia, tidak kira ianya peribadi atau tidak.

Bergantung kepada gosip aper yang di asyurakan, tak mengira, golongan isteri, ibu2 atau kawan baik adalah penerima awal gosip2 hot mengikut arus perdana semasa. Sesetengah wanita merasakan mereka perlu offload kan rahsia mereka sementara 13 percent lagi memang dah berniat supaya gosip itu tersebar.

Spilling the beans dalam masa 32 minit adalah kerja yang teramat pantas, akan tetapi dengan kemudahan teknologi yang semakin berkembang seperti adanya social network, rahsia2 dan gosip lebih pantas disebarkan kepada sejumlah besar manusia di seluruh pelusuk benua dalam masa yg singkat.Newstrack/ANI


oh
p/s aku percaya bahawa tidak semua wanita cam tue...sesetengah daripada mereka sahaja...kan kan kan

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...