APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Sunday, 8 January 2012

Iklan Gigi Tayang Gigi :Kenapa Iklan Kotex Tak Tayang XXX???

ha3 ikaln iklan yang biasa korang tengok kan kat tv, cama iklan colgate, rambut ketiak pun, mesti korang boleh lihat benda maujud yangdiiklankan. kalo iklan pampers bayi sklaipun, punggung bayi dtayangkan. kalo tv 60 inci maka punggung bayi tu 60 inci lah leh tengok...
tapi kalo iklan kotek lak camner ek....jangan dok sangat melatah lak...sekadar hilangkan stress kerja...he3





































p/s memang lah kan kat Malaysia kalo wat cam tu memang kene ban dengan penerbit iklan skali kene bans.
bans disini bermaksud orang tu dilarang melakukan segala aktiviti yang melibat media, komunikasi yg mbolehkan kuar tv.

3 comments:

  1. Ini aku suka.. hahahha.. kalau tayang siapa nak jadi model nya...

    ReplyDelete
  2. ha3 mr.j lah jadi modelnya...he3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...