APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Thursday 12 January 2012

KELAKAR APO: Soalan Budak 5 Tahun Super LOL


Kisah gi bfast kat kedai..kitorang pegi dh lewat..byk menu dah abih..
So org yg amik order tu kasitau awal-awal...

Org amik order : semua dah abih...tinggal nasi ngan roti canai jek...

Tetiba jek anak aku menyampuk..

Anak : air....? ( bertanya dengan muka tak bersalah )

Org amik order : er..... Air ada...



(faham tak....? Hehehe...)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ni pasal aku nak asingkan bilik tido anak dara aku yg 5 tahun n anak teruna aku yg 6 tahun..

Ayah : Ni bilik adik..nanti adik tido bilik ni ye..
Adik : OK....tapi nak tido ngn abang..
Ayah : Tak boleh la..kena tido asing2..
Adik : Apsal ?
Ayah : Sebab adik perempuan, abang lelaki..lelaki n perempuan tak boleh tido sama2..
Adik : Abih tu ayah n mama?
Ayah : err......

 Soalan Budak 5 Tahun Super LOL

cg

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...