APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Wednesday 4 January 2012

Gambar Tunang Ally Iskandar:KAHWIN TAHUN INI

Entah betul entahkan tidak, ada sumber dalam TV3 mendakwa Ally iskandar akan berkahwin pada 20 Januari 2012 ini. Gadis yang bakal dikahwininya tak lain tak bukan ialah Farah Lee, 22, dari Terengganu

Menurut sumber itu lagi, majlis perkahwinan tersebut bakal dilakukan secara sederhana dengan membuat kenduri kesyukuran. Jika benar dakwaan sumber ini, maka kami ingin mengucapkan syukur dan tahniah kerana Ally bakal mengahwini gadis yang cukup manis dan baik imannya.



Untuk info, terdahulu Ally dikhabarkan telah merisik Farah di kampung halamannya. Ketika itu, ada mata yang melihat Ally memakai baju Melayu warna putih purple cream.





Lebih menguatkan dakwaan, latar belakang sekeping gambar Ally yang berada di rumah gadis tersebut sama dengan latar belakang rumah Farah. dan bila soalan tersebut diajukan oleh media, baik Ally mahupun Farah, masing-masing tidak mengiyakan dan tidak menafikan gosip tersebut.

p/s Jika info ni benar kami ucapkan "Tahniah Ally Iskandar!!!". Bagi pinang dibelah dua


sumber


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...