APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Tuesday 25 October 2011

Video Hitler Mengamuk: Harga Tiket Final Piala Malaysia RM 50!!!

Assalamualaikum dan selamat malam

Selepas selesai perlawanan separuh akhir Piala Malaysia yang penuh dramatik, riang, gembira, tak kurang juga yang memaki depan tv sambil mengucah kuaci, kita sedia maklum pasukan yang melangkah kan berpuluh puluh kaki(pengurus, pemain dan yang terlibat) dan beribu ribu kaki (pminat dan pmbeli tiket, pengampu kalo ader) ke perlawanan final di Stadium Shah Alam.

Alo lolo...comelnyer(sekadar hiasan)
Begitulah panjangnya muqaddimah entri nie.


Pasukan Terengganu dan N.Sembilan masing2 berjaya melayakkan diri dan memburu, berrebut rebut untuk memenangi Piala dan perlawanan tersebut.

Akan tetapi...yang menjadi ingauan ngeri dan trauma melampau kepada pminat sukan tanah air ialah tindakan beriman FAM yang dikatakan siuman itu menjual harga tiket RM 50. Murahnya...Kau g**a???...Bapak mahalnyaaaaa...

Isu ini telah menjangkiti peminat dan mereka telah hangat berdebat dan bersosial di laman laman popular seperti Twitter, Facebook, Frienster  dan lagi dan lagi.

Bukan itu sahaja, malah isu ini telah membangkitkan kemarahan Hitler (lakonan sahaja) dan menurunkan selera makannya. Kemarahan tersebut telah dirakam kamera filem tersembunyi dalam bilik dia.
Meh tonton video tuh...dah leaking




Bagi blogger seperti aku dan korang, pastinya sibuk menaip copy and paste itu dan ini bagi mencari sesuap informasi...termasuklah aku.

RM 50 hinggit perlu dibayar untuk seat biasa. Sedangkan tahun 2010 harga tiket hanya RM 30/head perseat. Kalo yang ambik lebih boleh kira pakai sempoa. Menatang aper tuh...nie hah gambar kat bawah nyer.
Ramalan orang ramai akibat gegaran harga tiket RM 50 pasti akan mengurangkan kehadiran peminat bola sepak ke stadium tersebut. Itu kesan jangka pendek. Kesan jangka panjangnya...kalo korang ader idea konsi ler.

UPDATE: TERENGGANU BG DISKAUN 50% HARGA TIKET FINAL

p/s Saya memohon maaf jika artikel ini merobekkan hati, mengguriskan sesetengah pihak. tiada niat untuk melakukan perkara yang ditaip guna papan kekunci nih.Aper? jangn tanyer aku. Aku tak tau naper ianya dipanggil papan. Kalo korang godek2 tenet and jumpa jawapannyer kongsiler.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...