APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Tuesday 25 October 2011

Video Kekuatan Ayat Bismillah: Kambing Relakan DiSembelih

Assalamualaikum dan selamat pagi semua, tengah dok godek godek internet dan baca isu hangat FAM menaikkan isu tiket. Ke-keji-pan betol!!!.

Tetiba bebola mata ku melihat satu kejadian yang mungkin sesetengahnya tidak percaya kerana hanya menilainya dari kepala yang berotak tapi tidak dari akal. Amenda kejadian tuh??

K, dikisahkan seorang mamat rock nie ,menguji penyembelihan haiwan secara Islam. iaitu kambing Aku dah byk kali dengar yang omputih negara barat sana menghentam, memaki makut penyembelihan yang dikatakan tidak berada pada level kemodenan dan tamadun manusia skang. Wah begitu bernas dan bijak wahai mereka itu. Gila!!! 


Woi yang korang pege sumbat lembu bulat2 dalam mesin yang diktakan berteknologi dan berelektrik  mega itu aper???. Jelas sekali amat menyeksa haiwan2 yang sedang mengalami situasi tersebut. Digolek ke sana kemari sampai hancur sambil mengeluarkan suara suara menyedihkan lagi pilu yang korang x paham. Yelah bahsa haiwan. Tapi emosi yang dibancuh sekali dengan suara haiwan itu boleh dirasai walaupun korang penonton youtiub.

Video kat tempat lain korang leh tgk kat sini : Tonton

Heh!. Bukan isu tu yang utama
CErita mamat rock nie buat eksperimen betapa hebat dan dahsyatnya kekuatan ayat Bismillah. Iyer Bismillah. Korang dah makan belum?. Baca x Bismillah?. Saper yang baca Alhamdulillah.
Mamat nie pege mendapatkan beberapa haiwan dagangan tersebut. Punyala menggelepur takut makhluk yang berkaki empat tue buat aksi yang serupa perilakunya dengan kebinatangan. Untuk meredakan ketakutan haiwan yang bakal disembelih, beliau baca ayat Bismillah berulang kali.

Kambing tu dengar dan tenang lalu dengan rela hari menyerahkan tengkuk mereka untuk disembelih tanpa byk kerenah.

SAksikan




p/s Saya memohon maaf jika artikel ini merobekkan hati, mengguriskan sesetengah pihak. tiada niat untuk melakukan perkara yang ditaip guna papan kekunci nih.Aper? jangn tanyer aku. Aku tak tau naper ianya dipanggil papan. Kalo korang godek2 tenet and jumpa jawapannyer kongsiler.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...