APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Sunday 30 October 2011

Berita: Lelaki Bertuah Elak Rod Keluli Masa Kemalangan

 
Refleks pantas pemandu Cina selamatkan dia daripada kematian selepas keretanya berlanggar dengan sebuah lori membawa beratus-ratus rod keluli.
Yang, 24, memandu kenderaan tanpa lesen, tanpa tali pinggang keledar, apabila dia dikesan dekat pusat pemeriksaan polis di Linhai, China.

Dia panik dan melakukan pusingan u yang tajam, mendorongkan kereta ke jalan teksi dari arah depan sebelum berakhir dengan melanggar sebuah trak.

"Saya sedar bahawa kereta itu terhempas ke arah rod keluli, jadi saya mencampakkan diri saya di tempat duduk penumpang," kata Yang.

"Apabila kereta berhenti, rod keluli berada di atas kepala saya dengan hanya beberapa sentimeter jauhnya dari muka saya."
 
 sumber:town

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...