APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Monday 24 October 2011

OMG: 33 Lelaki Diperkosa 3 Wanita Muda

Gambar diatas bunga hiasan semata mata. Tiada kaitan ngan saper yang idup ataupun yang meninggal dunia...kih3

Harare, Afrika, sedang hangat dengan aksi wanita wanita muda yang berkeliaran di ibukota Zimbabwe. Tujuannya???... mencari lelaki lelaki untuk memperkosa mereka.OMG Apo Dah Jadi. Biasa nya lelaki yang melakukan aktiviti paranormal nih...Ini terbalik pulak

Modus operandinya adalah menggunakan kreta peribadi untuk memerangkap mangsanya.Saat ini pihak polis Harare, sedang menyiasat kes ini. Cara memerangkap 'mangsa korban'mudah, mengajak lelaki yang sedang menunggu kehadiran pengangkutan awam untuk menumpang kereta pribadi yang memuatkan 3 wanita muda di dalamnya. Melihat kan terdapt wanita2 muda...lelali maner la yang tak tolak...Aihhh dapt tumpang free...duit jimat...dapat lak tumpang kereta awek...

Setelah berada di dalam kenderaan bertayar empat itu, penumpang lelaki ini dipelawa minum minuman yang sudah dicampur ubat penenang@tidur. Selepas semenit kemudian mangsa tenang tertidur. Saat itulah para pelaku beraksi untuk melampiaskan hasratnya. Kan tidur? Inilah kelebihan lelaki, meskipun si Iman tidur tapi si ´Amin´ tetap terjaga.

Pihak polis Harare seperti dilaporkan newzimbabwe.com mengatakan, pada pemerkosaan ketiga barulah sang terbangun terbangun, karena sang ´adik´ dipaksa ´bangun´ terus menerus. Pasalnya, 3 pelaku memaksa mangsanya mengalami ejakulasi tiap kali berhubungan intim.

“Si Pelaku pemerkosa rupanya mengumpulkan air mani korban untuk disimpan dalam kondom. Tiap pelaku berupaya memiliki sperma mangsanya,” kata Asisten Senior Charles Makono.

Makono mengakui, pihak polis telah menangkap tiga wanita berusia 20-an yakni Rosemary Rosemary Chakwizira, 24, Sophie Nhokwara, 26, dan Netsai Nhokwara, 24. Mereka warga Gweru, Harare.

Selain menangkap pelaku salah, pihak polis juga menemukan 33 kondom di dalam kereta suspek

Polisi menduga pemerkosaan dan pengumpulan sperma itu terkait dengan ritual mistik untuk keperluan black magik@ilmu hitam.

Pihak polis Harare saat ini sedang mengumpulkan para mangsa untuk keterangan. “Namun tak semua korban datang ke balai polis untuk melapor,” kata Makono.

Apa Dah Jadi...Apakah perasaan dan emosi korang jika perkara nie tanpa memberi amarannya berlaku kat korang????...

1) menangis
2)merelakannya
3)melaporkan pada polis
4)tersenyum dan riang
5)meraung dan meminta kembalikan teruna ada(bg yg teruna)
5)jawapan korang???


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...