APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Wednesday 19 October 2011

Berita:Maut Disambar Petir





PENDANG: “Cucu saya teringin nak makan ikan puyu sambal. Dia sendiri pergi memancing ikan di sawah belakang rumah dan menyuruh saya masak sambal.

“Saya reda dengan kematiannya kerana dia sempat menjamah ikan puyu sambal itu sehari sebelum kejadian,” kata Aisyah Saad, 82, nenek kepada Mohd Hilmi Omar, 17, yang maut disambar petir ketika berteduh di bawah pokok kelapa di Kampung Alor Kumbang, Bukit Jenun di sini, petang kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 6 petang, mangsa menemani bapa saudaranya, Awang Daud, 58, membajak sawah kira-kira 300 meter dari rumahnya.

Aisyah berkata, cucunya itu tinggal bersamanya sejak tiga bulan lalu kerana kesihatannya tidak mengizinkan untuk dia bergerak seorang diri. 


“Mohd Hilmi baik dan manja. Kehilangannya amat dirasai kerana dia yang menjaga saya di rumah ini. Saya hanya tinggal berdua dengan arwah dan dia selalu membantu bapa saudaranya di sawah.


Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...