APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Sunday 23 October 2011

OMG: Nenek Curi Kuda Sempena Hari Lahir ke 80

Agrafena Vasilyevna terpaksa ditahan polis setelah dirinya mencuri Lyme, kuda milik Igor Vasilev yang merupakan jirannya dan menunggang kuda itu sekeliling

Agrafena sendiri sempat berjalan-jalan dengan Lyme selama 1 jam dan ketika dirinya kembali, jiran dan kereta polis sudah menantinya.

Kepada para polis yang terpegun, Agrafena mengatakan dirinya selalu ingin naik kuda tapi gak pernah mendapatkan kesempatan itu.

"Mereka menyuruhku pergi tapi naik kuda itu sangat sepadan. Aku telah mewujudkan satu mimpiku sejak aku masih kanak-kanak dan aku sudah kehabisan waktu, "ujar nenek dari Tverskava itu.

"Aku masih punya beberapa perkara lagi dalam listku sehingga orang-orang harus bersiap-siap untuk terkejut," tambahnya lagi.

sumber:kagakribet.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...